Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)???itemlist.dc.advisor.advisor???
2018Memes políticos y construcción de agenda públicaGondelles, LuisPeña de Arias, María Eugenia
2018Diseño y creación del canal de Youtube "Dos en Una"González Cigala, Andrea; Rojas Medina, StephannyPeña de Arias, María Eugenia
2017Estrategia por Snapchat para acercar al alcalde del municipio El Hatillo David Smolansky al público juvenilAltimari, Juan Silvio; Carratú, Isabella Carolina; Marcano, Carlos RafaelPeña de Arias, María Eugenia
2017Campaña 2.0 para promover el arraigo en Venezuela dirigida a jóvenes entre 18 y 25 añosCardozo, María BetaniaPeña de Arias, María Eugenia
2016Campaña 2.0 para posicionar el concepto de belleza femenina acorde con la naturaleza de la mujer, en mujeres entre 17 y 24 años de edadBackaus, Andrea; Baldó, Mariana; Egui, CristinaPeña de Arias, María Eugenia
2016Guía de estudio digital sobre publicidad y mercadeo para estudiantes de comunicación social (diseño de medios)Jiménez Arellano, Carolina; Petersen Angeli, FederikaPeña de Arias, María Eugenia
2015Hábitos lectores y factores que influyen en la formación de un lectorMachado Axmacher, Natalia; Montecinos Briceño, CristinaPeña de Arias, María Eugenia
2011La web 2.0 como fuente de información para los medios impresos de Caracas y sus websTabare Ortiz, Andrea CarolinaPeña de Arias, María Eugenia
2011Estudio de los elementos de la comunicación en las redes sociales : caso FacebookSaenz Rabucha, Mariana; Torres Jaspe, Yeammy JoselynPeña de Arias, María Eugenia
2016Promover e impulsar el vínculo entre la Universidad Monteávila y los egresados a través de FacebookLandaeta Carta, Valentina Carolina; Luna Mata, Daniela CarolinaPeña de Arias, María Eugenia